Reklamacje, zwroty
Reklamacje oraz zwrot towaru w naszym sklepie
REKLAMACJE
1. Szczegółowe zasady zgłaszania reklamacji sa zamieszczone w regulaminie sklepu specbudowa.pl
ZWROT TOWARU
1. Rezygnację z zamówienia, którego realizacja nie została rozpoczęta prosimy zgłaszać na adres email biuro@specbudowa.pl Przy tej okazji prosimy o podanie numeru zamówienia lub dane klienta.
2. Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy.
3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie - nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie przez sprzedawcę przyjęty tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie niezmienionym, nie nosi śladów użycia, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu lub kserokopię faktury VAT. Koszt odesłania oraz wysłania towaru nie podlega zwrotowi i pokrywa go kupujący.
4. Zwrot uiszczonej przez klienta ceny towaru zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia dokonania przez klienta zwrotu towaru na podane przez klienta konto pomniejszone o koszt dostawy.